Dediğin firmaların en son ikisini tanıyorum, kasti olarak birşey yapmazlar.
Birazda kendinde arasanya suçu? Gidip anında parayı verip düzgün bir yerden hizmet alırsan hiç birşey olmaz.
Beyefendiye elimizden geldiği kadar yardımcı olup bozuk scripti çalıştırdık, yazılımcımız ile birlikte hemde ücret ödenmeden yardımcı olduk. Reklam koyulmamış sayfanıza, ama scriptinizden(ASP) fena virüs yediğimiz söylenebilir. Şu anda kaçıncı format atışımız virüsünüz silinmiyor beyefendi, harddisk değiştiriyoruz teşekkür ederim. Hem hemşerimsiniz, hemde ücret ödenmeden bozuk scripti çalıştırdık, neden reklam koysun ki adam ? Ayrıca 4 senedir çalışıyoruz beraber, hiçbir zaman yaşamadık böyle bir olayı neden sizde oldu böyle anlamış değilim.
Anlıyacağınız ben arada kaldım, yazılımcımız ve sizin aranızda kaldım.