tesekkur ederim guzel tema gercekten. bu işte yeniyim birseyler sormak istiyorum. acaba acılır menülü bir tema mı kullansam ya da normal menülü tema mı. bir de bu söylediginiz tema nın renkleri ile oynayabilir miyim. sayfa arkaplan rengiyle falan ?