Amaç sadece sitede bir dosya deposu oluşturmak ve makaleler içerisinde geçerse o dosyaya link atmak. Çok eskiden başka bir sitemde RokDownloads ile FTP de barındırmıştım. Klasör izni de 0755 ti. Fakat çalışan .rar lı dosyalarım nasıl yapmışlarsa çalışmaz hale gelmiş yani kullanıcılar bozuk dosyayı indiriyorlardı ben sonradan farkettim. Remository ile de veritabanına yüklemek istedim fakat bu seferde veritabanı aşırı büyüyor bunun bir zararı varmıdır? Ayrıca veritabanının bir max. boyutu var mıdır yoksa benim alanımın genişliği kadar büyüyebilir mi? Çünkü yaklaşık 7 GB dosya arşivi yükleyecem, taşır mı?