Merhaba Arkadaşlar,
Joomla kurulu bir sitemde "indir" bölümü kurmak istiyorum fakat şu kısımda kararsız kaldım, beni yönlendirirseniz memnun olurum.
Remository Dosya Bileşeni | Dosyaları veritabanına kaydediyor.
RokDownloads Dosya Bileşeni | Dosyaları FTP`de bir klasöre Kaydediyor.
Sizce hangisi daha sağlıklı, dosyaları hangisine kaydetmeliyim, FTP mi Veritabanı mı ?
FTP ise avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Veritabanı ise avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Çok soru sordum kusura bakmayın

Şimdiden çok teşekkürler.