Eskiden çalıştığım bir internet cafe vardı , baya büyük . 200 Masanın 100'ünde counter oynanır Ordan 20 kişi ayarlardım sürekli ama bilgisayarların kasaları değişti , ekran kartı yüzünden sxe çalışmıyor makinalarda . Neyse ,

Kolay gelsin . Hayırlı işler .