biz doğum günümde tugayın transitiyle 5 kişi kaçtık sabaha karşı geldik yakalanmadığımız için hiçbişey olmadı sonra gecenin bi yarısı dışarda kamuflajla çekindigimiz resimleri istihbarat şube müdür gördü ama hiçbişey olmadı hehe