Konu
Türk Askeri Toprağına da Sahip Çıkar Sevdiğine de
10-04-2010, 20:32:15
#8
t0t0
biz doğum günümde tugayın transitiyle 5 kişi kaçtık sabaha karşı geldik yakalanmadığımız için hiçbişey olmadı sonra gecenin bi yarısı dışarda kamuflajla çekindigimiz resimleri istihbarat şube müdür gördü
ama hiçbişey olmadı hehe