Konu
Adresteki Flash Hakkında
10-04-2010, 17:47:17
#8
NoVoLuMe
victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ordaki animasyon işte bu xml sayesinde o çalışıyor, xml olmayınca sadece arkaplan gözüküyor.
Yani ikisini aynı yere koysam çalışır mı acaba?