victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ordaki animasyon işte bu xml sayesinde o çalışıyor, xml olmayınca sadece arkaplan gözüküyor.
Yani ikisini aynı yere koysam çalışır mı acaba?