50 bin üyeli ve günlük 7-8 k tekil hitli forumum var. 4.0.2 ile sorunsuz kullanırken 4.0.3 ' e yükselttikten sonra hatalar başladı.

Yükseltme yaptığım aynı saatte vBSeo 3.5.0 RC3 yükseltmesini de yapmıştım. Sonrasında olanlar...

* Modere edilmesi gereken konulara ulaşamıyorum örneğin silmek için konuları seçtiğimde açılır menüde bu görünmüyor dolayısıyla işlem yapmak için seçim yapmadığıma dair ileti alıyorum.

* Tüm açılır menülere mausover efekti eklendi. Bilemiyorum bu bi bir hata mı yoksa 4.0.3 sürümüne ait bir özellik mi ama oldukça canımı sıkacak şekilde çalışıyor.

* Cevap bölümlerindeki butonlardan hiçbiri çalışmıyor.

* Admin paneldeki açılır kapanır menüler çalışmıyor. Tümünü genişlet deyip plug-in sayfasına ulaşabiliyorum ancak bu kezde plug-inleri deaktif veya aktif edemiyorum.

* Temaları editleyemiyorum çünkü templateler açılmıyor.

* config.php dosyasında pluginleri deaktif ettim ancak yukarıdaki sorunlardan hiçbiri çözülmedi. Güncellemeleri çalıştırdım, veritabanını onardım, maalesef hiçbiri sorunu çözmedi.

Sorunun kaynağı ne olabilir arkadaşlar. Aklınıza gelen denemem gereken yöntemleri söylerseniz sevinirim. Doğrusu bu kadar uğraştıran bir sorunla hiç karşılaşmamıştım. Ftp deki dosyalarda yabancı bir dosya da göremedim. Çıkamadım işin içinden.