Rep için değilde doğru bildiklerin için yaz Iwin. Boşver başkaları ne düşünürse düşünsün. Doğru yazmışsın arkadaşın adwordsle ilgili bilgi eksikliği başına bela olmuş. Daha doğrusu maddi anlamda kaybına neden olmuş. Sorunu googlede değil özeleştiri ile kendimizde aramak en doğrusu. Konuyu böyle açmak yerine soru sorarak açmış olsaydı zaten cevabını alacak ve sorunun googleden kaynaklanmadığını anlayacaktı.