Kardeşim, kendi cahillliğini bastırıp ve burada gelip "dolandırıldım" diye yaygara yapmaya hiç hakkın yok.

Şimdi bazıları bu yazıdan rahatsız olacak ve -rep verecek ama umrumda bile değil tabiki.

söylemeden edemeyeceğim. madem kullanmasını bilmiyorsun, daha ön ödemeli, sonradan ödemeli olayını bile bilmiyorsan bu tamamen senin kara cahilliğin.

bu kadar kolay mı ya "dolandırıldım" diye birilerine iftira atmak?

hiç boşuna uğraşma. paran üff olmuş. bedava reklamı yaparken güzel, takip etmeyip kupon bitince ve biraz fazla harcama yapınca google ***********. ne milletiz ya