awdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5tl nizmi boşa gitmişti hocam , orenaksakal@hotmail.com eklerseniz bişeyler ayarlayabiliriz. ödeme işbankası
teşekkürler almıyayım hocam


bu tasarımı siz yapmıştınız

not: 5 tl küçümsenicek bir mevla değil , 1 tl dahi olsa parayı boşa vermenin gereği yok