Arkadaşlar son olarak , daha önce logo yaptırmak için biriyle anlaşmıştım adam parayı almıştı fakat iğrenç bir çalışma sunmuştu , paramda boşa gitmişti.
5tl nizmi boşa gitmişti hocam

,
orenaksakal@hotmail.com eklerseniz bişeyler ayarlayabiliriz. ödeme işbankası