ÖSS zamanlarım geldi aklıma, soruları hemencecik bitirip soru kagıdına php kodlar yazıyordum

Döngü atayıp abcd sıklarından birisi otm atsın diye yapamadığım sorulara ama atamıyordu.

Sanırım şu anda ondan iyi bir universite mezunu değilim
Snava girecek tüm arkadaşlara başarılar, dualarımız sizler ile. Umarım r10'dan ilk 1.000'e giren bir arkadaşımız çıkar. Allah utandırmasın hadi