arkadaşlar analystic kullanmaya yeni başladım ancak anlık olarak göremiyorum hitimi gün sonunda yansıyor acaba saat ayarlarım mı hatalı yoksa bu böyle mi ? anlamadım bilgisi olan var mı ?