Konu
Fujifilm Fotoğraf Makinaları (Yarı Prof. Olanlar)
10-04-2010, 03:45:55
#2
KOgame
A235 var bende 12,2 mp 3x zoom var gayet güzel ama tek sorunu pilli olması çok pil bitiriyo...