Fujifilm Fotoğraf Makinalarından kullananlar varmı? daha doğrusu ben bir fotoğraf makınası almayı düşünüyorum ancak nikon gibi cok prof ve pahalı birşey alamicam. Fujifilm'e ait Finefix s2000HD modeli var 10.2 megapixel sanırım böyle birşey düşünüyorum bu modellerden kullananlar varmı yani önerirmisiniz ? Panoromik fotoğraf çekimi yapacağım. Birde benim için önemli olan istediğiniz yere odaklanıp arka planı blur yapabiliyormu yardımcı olursanız çok sevinirim tşk

şöylede fotoğraf koyim