Taraftar bir hocaya bir oyunculara bakıyorlar ama bir de oyuncuların nasıl oynadıklarına baksınlar.Rijkaard takım halinde savunma takım halinde atağa çıkılmasını istiyor.Peki ne kadar sindirilmiş bu mantık bizim oyuncular tarafından?Neredeyse HİÇ!Ofansif futbol oynamak istiyoruz.Zamanı geldi oynadıkta.Çok gol atıyorduk maçı kazanıyorduk ve orta sahada eksikliklerimiz fazla göze batmıyordu.Ama şimdi yemiyor.Orta saha ileriyi ve kanatları iyi besleyemezse hiç bir şey yapamazsın.Keza Galatasaray'ın en baştaki problemi budur.Orta sahamız çok kötü.Gelen geçen elini kolunu sallayarak geçiyor ortayı.Jo,Leo,Kewell sene sonu banko gidecek.Bunlardan açılan kontenjanla 2 tane sağlam orta saha alınsın tam kadro bizi yine kimse tutamaz.