sitemapın olması bile yeterli önceliğin bana göre bir önemi yok. İçeriğiniz özgünse isterseniz yazı önceliğini 0.1 ayarlayın ister 1.0 ayarlayın yine aynı sonucu alacaksınız.

Senin dediğin gibi birçok yazılar okudum bu konuda ve uyguladım default ayarlardan daha memnunum açıkcası...