gerexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Saolda Ben 4.0.2 Kullanıyorum Ama bi Türlü Rank Ekleyemedim analayanınız Varsa Yardım Etsin
https://www.r10.net/vbulletin/372472-...ekresimli.html

Alıntıdır.

Öncelikle tüm dosyalarımızı

Ftp hesabınız>>İmages>>Ranks>>Dosyagif bize bu lzm olacak