merhaba..
aynı düşünceye ben de kapılmıştım.. öss zamanları böyle..millet kütür kütür çalışıyo ben eve gelip netin başına oturup bugün adsense den ne almışım falan bakıyorum..tabi o zamanlar herşey tospembe..kendi kendime diyorum.ulan su hiti artırırım yanına bi site daha acarsam ohhh deyme keyfime falan..ne kadar mutluyum ama..! falan filan...
ama hiç öyle değil(ben kendi için diyeyim en azından).Tabi gerçekten bu işten geçim sağlayanlar elbette vardır.Ama bu o kadar kolay değil..
Bu arada ben su an 4 yıllık bi bölümde üniversite öğrencisiyim..mutlu muyum ? aslında mutluyum..ama bu bölümün, en zor üniversitesine geldiğim için kahrediyorum..bilsem gelmezdim..

bi de ben de kartallıyım..

belki komşuyuzdur

(ama şimdi samsunlardayım okul hessabı)
büyüklerin de dediği gibi sabit bir işin olsun..netten sağlayacağın kazanç çok eğlenceli olur.