Elinden geliyorsa bir okula gir.Elinden gelmiyorsa uğraş didin yine gir .Sayısalın kötüyse sözelin iyiyse sevdiğin kazanabileceğin alternatif sözel bir bölüme gir.

Eğitim hayatına devam etmek ve webmaster olmak birbirinin alternatifi değil bu arada...Artı birbirlerine engel de değil.Aynı anda ikisini de yaparsın.

Webmaster olacağım çok para kazanacağım demek sanal alem olduğu için kulağa hemen ulaşılabilirmiş gibi geliyor.Ama bu gerçek hayatta ben işadamı olacağım zengin olacağım demeye benziyor.Yani çok belirsiz...Bakkalı olan amca da işadamı holdingi olan amca da işadamı.

250 lira kazanabilir miyim diye sormuşsun...Kazanırsın .Okulda harçlığın olur.Eğlenirsin sitelerinle...