23 yaşındaym. 5 yıldır internet sektöründeyim. Türkiyenin en iyi okullarından birinde bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Benim de tavsiyem arkadaşlarınkinden çok farklı değil. Google bel bağlayıp orjinal olmayan fikirlerle yola çıkıp spam yaparak hayatını sürdüremessin. Yazılımın üzerine git. Bu bilgiyi ister internette kullanırsın istersen başka yerde. İnternet işi yani bu webmasterlık denilen olay hiçbir zaman senin hedefin olmamalı bence. Yazılım yazılım yazılım diyorum.
Evet hocam haklısınız yazılım bilgisayar sektörünün olmazsa olmazları webmaster'lık hobi olarak tercih edilmeli bence bu konuyu açan arkadaş saolsun kendinide benide ve diğer arkadaşlarıda bilgilendirdi.