Bende arkadaş gibi düşünüyordum fakat yazılanları okuduktan sonra düşüncelerim biraz değişti. Ben bu işin ilk baştan zorluk çekilerek başlanılacağını daha sonra para gözümde "elimin kiri" olarak niteleneceğini düşünüyorum. Benimde yaşım 18 ve bilişim teknolojileri bölümünde okuyorum. Fakat dediğiniz gibi bu işler hiç belli olmuyor. Krizlerde sermayesi büyük olanlar(Google, Yahoo) zerre zarar etmiyor. Webmasterlığı hep diğer meslekte çalışan insanlardan farklı olarak görüyordum yani daha çok kazanan daha zengin anlamında. Ama bu yazdıklarınız gerçekten beni etkiledi. Bende teşekkür ediyorum