Fiyat gayet normal ben o bilgisayarı bu forumda satmanı tavsiye etmem, bende zamanında ilan verdim almayacağı halde birton insan konuyu baltaladı, mesaj sayısını arttırmaya çalışmaktan başka birşey değil.