ben iki sınıflı marka tescili yaptırdım, dış patent diye bir firmaydı, tam 11 ay sürdü ve 1,400 TL ye mal oldu. ilk etapta 600 TL ödedim, sonra 8-9 ay sonra da kalanını ödedim.