www sız kullanıyorum, url kısa ve akılda kalıcı oluyor. www yazarak girenlerde zaten http://site.com a gidiyor fark eden bişey yok. görsel açıdan www'sız diyorum

bknz: http://fluv.net
bknz: http://www.fluv.net