webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiki nesil şanssız. Bizim zamanımızda e-okul yoktu sahte karne vardı 1 leri 4 e çevirmek vardı ..
şimdi de karne verilme zamanı laptopu okulun internetine bağlayıp cain&abel programı ile ağ trafiğini dinleyip hocaların e-okul şifrelerini almak var

nasıl ?