Cartoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-itrader korkutmak amaclı değildir. Ticaret yapıyorum burda r10 da kaç tane domain aldığımı herkes bilir.
Benim konuyla alakam yok benim hakkım kesiliyor.
Silmişssem silmişim evet 14 lira teklif yapmıstım en son ve sildim .11 TL ile bugun bana kaldı mı ?
Ayrıca inat etmeye devam ediyorsanız vegasın dedigi gibi yapalım

14 liradan devam edeyim.
24 saat sonra o domaini alacagım !
_VegaS_ arkadaşa teşekkür ediyorum konuyu doğru anlamış işte bende buna kızıyorum neden teklif verilip devam edilmiyor ve mesajlar siliniyor
Konuyu daha fazla uzatmayacağım bana yakışmaz.
14 tl ile devam ediyor 24 saat içersinde teklif gelmez ise domain sizindir.