Cartoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kimseye çocuk dediğim yok ama sen benim canımı sıkıyorsun. - itrader vermeme az kaldı.
Eğer böyle yaparsan coluk cocuk oyunu oluyor. Türkçe okuman yetersizliğin var heralde.
Ayrıca adam mesajını sildi . Benim mesajlarım 11 ve 14 kaldı ben niye 11 verceğime 14 vereyim ki 14 lük mesajımı bende sildim.
11-15 liranın lafı değil burda senin domaini vermeme inadın.
Çok açıklayıcı yazdım artık nasıl yazayım ?

Not: Terbiyesizlik nedir ? Sözlüklere bakabilirsin.
bkz: terbiyesizlik
-İTRADER ile mi korkutuyorsun sen beni
Bak esas sen benim sinirlerimi zıplatmaya başladın konudaki mesajları karşılıklı olarak siliyorsunuz ben nerden bileyim karşılıklı olarak mesajları silmediğinizi o kişi sildiğinde siz mesajınızı orda bırakıp bana durumu anlatsaydınız karşı mı çıkacaktım olaya ama bu şekilde ben haklıyım.