Cartoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain bende kaldı .
Hesap bilgilerini alabilir miyim?
Domain sizde kalmış gibi görünüyor ama siz ve asikral mesajlarınızı sildiniz karşılıklı olarak neden?
Böyle bir mantık varmı?