Site adresini verse şikayet edicem yazık günah okadar reklam veren var boşuna para ödüyorlar. Öyle çakallıkla olsa herşey açalım video sitesi gömelim içine ohh ne güzel yan gel yat gelsin paralar. Cebinden para çıkmayan anlayamıyo bu durumları
sende aynı pozisyonda olsan bilsen sende yaparsın. burada boşuna reklam verenleri korumaya çalışma

0.01 ile bedava kuponlarla reklam verse ne olur. Orasını düşünen yok. Biraz mantıklı düşünün lütfen.