valla Psiko kardeşim sağolasın.
Eminim bana içinden salak demişsindir, bende bütün index.php dosyasını tarıyorum tarıyorum sorunu çözemiyorum bir türlü , nasıl aklıma gelmez home.php, neyse sağol kardeşim,

Ne demiş Adını bilmediğim ünlü bir düşünür;
Çözümler bazen sandığımızdan daha kolaydır...

Tekrar sağolasın.