valla Psiko kardeşim sağolasın.
Eminim bana içinden salak demişsindir, bende bütün index.php dosyasını tarıyorum tarıyorum sorunu çözemiyorum bir türlü , nasıl aklıma gelmez home.php, neyse sağol kardeşim,
Ne demiş Adını bilmediğim ünlü bir düşünür;
Çözümler bazen sandığımızdan daha kolaydır...
Tekrar sağolasın.