Ben yeni aldım. Kullanan arkadaşlarda problem varmı. Ben programı her açtığımda hta veriyor ve hatadan sonra açılıyor.
Ayrıca bu programı ilk olarak 20 TL görmüştüm ama bu başka bir programmış. Yanlışlıkla 30 TL verdim. Aynı programı başka bir arkadaş 20 TL ye verior ve daha kapsamlı. Hayırlısı yine de aldık bir defa. Geçmiş olsun.