Konu
Movie Maker Hakkında
06-04-2010, 20:07:02
#5
pcmania
ha tamam öğrendim neyse.. (: kaydet değil filmi bitir yapmak gerekiyormuş.. bilmeyenler de öğrenmiş olsun barii.. (: