Konu
Movie Maker Hakkında
06-04-2010, 20:01:59
#4
pcmania
Yaptım fakat kaydettiğim videonun uzantısı MWWMM şeklinde ve hiçbir video oynatıcı çalıştırmıyor.Bu videoyu mesela windows media player'de çalıştırmak istiyorum nasıl yapabilirim.