Bence internet kesinlikle senin için 2. planda olmalı, kendini reeldeki işlerine odaklamalısın, ben başıma geldiği için biliyorum, internete ve webmasterlıga olan merakım küçük yaşta başladığı için geçimimi internetten sağlayabilirim sandım ilk başlarda ama yanılmışım, tabi bir süre sonra kafaya dank ediyor ve insanın aklı başına geliyor. İnterneti kesinlikle ek iş ve hobi olarak kullanmalısın + olarak emek de verirsen reelde yaptığın işe ek olarak çabalarının karşılığını alırsın.