Farklı adsense hesapları tık başı farklı alıyor.
( yeni hesaplar daha çok alıyor tık başı,gözlemlerim bu yönde )
C/P içerik ne olursa olsun çöp reklamlar çıkıyor.
yeni hesap diye olabilir düşünmüştüm hocam ama herkeste aynı oranı veriyor sadece bende düşük