Arkadaşlar Yazan herkeze teşekkür ediyorum..
Bana Bi bakıma Yol gösterdi.. Sadece Ben değil Benim gibi düşünenlerede belkide..
Konu Açık kalabilir Herkeze Faydalı Olması İçin..

Şu zamanda İnternet Gerçekten Çok önemli bir araç haline geldiği için burdan geçinebileceğimi Düşünmüştüm.

İlk plan okumak ve 2.side İnterneti ve Webmasterlıgı Hobi Olarak Yapmak
Fikir Veren Herkeze Yürekten teşekkürler..