Sipariş verdiniz ama ödeme yapmadığınız için domain reglemediniz anladığım kadarıyla. Bir sorun olmaz. Tekrar panele girip siparişi iptal ettiğinizi belirtin sürekli mail gelmesin diye o kadar.