merhaba arkadaşlar
dün bu domain regledim ilk önce daha.net'te denedim akbank hesapları olmayınca kapattım ve isimtescilden regledim.
domain isimtescil panelimde ama daha.net'ten bana fatura mesajı geliyor .
destek bildirimide attım yani bir sorun çıkarmazlar değilmi?
selametle