yav kardeş ayıp terbiyesizlik bu ya. ulan tamam müslüman olmayabilirsin de saygı duy be inanç sonuşta deist olursun hristiyan olursun şamanist olursun yahudi olursun göktanrıya inanırsın ama ayıp ya...terbiyeden noksan olmak gerekir böle bişi yapabilmek için ve şereftende noksan olmak gerekir...