cagdaswoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon arkadaşım polemiğe girmek benim harcım değil ama lütfen seviyeli olun..
Ayrıca fiyat değişmiş ve Not kısmı kaldırılmıştır.

SAYGILAR..
Seviyesizlik yaptığımı düşünmüyorum.
Öyle bir kural olması pek etik değildi. Bunu belitmek istedim.