Biraz tuhaflık var mı sende? Direkt link koymuşsun.. Linke tıkladığımızda üyelik istiyorsun..Bu paylaşım mı oluyor?
Sonrada paylaşım yaptım edalarında r10 semalarında süzülüyorsun..
Buradaki insanların %80i bu işlerden iyi anlar.. Senin amacın direkt belli bu paylaşımınla.
310bin üyesi olan sitemiz var senin üyeliğine kaldık mı sence sadece ekli domain sayısı 200 geçikti.Kendi alacaklarımı editleyip sildim öylece kaldı.Repinize değil birazda aklınıza güvenin