Son 3 güncellemedir şunu görüyorum:
"Emek verdiğim sitelerin değil de hiç yüzüne bakmadığım sitelerimin pr'si yükseldi."
Şimdi emek verilen sitelere verilen emek nedir? Link kasmak mı, do follow bloglara link eklemek mi? Eğer bunları yapıp da emek verdim diyorsanız demek ki PR almak için bunları yapmayı bırakmanız lazım demektir.