Konu
Satılık telefonlar
04-04-2010, 19:32:44
#7
GALATASARAY
tivin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2100 yokmu hocam
bende var ne kadar verirsin(pardon bende 1200 var)
birde d900i ucuza satıyorsun ben 150 sattım