arkadaşlar bazı arkadaşlar başarı olmadığını bazıları ise google2ın tavrı olduğunu söylüyor her ikisine katılıyorum ama şunuda unutmamak lazım ben her iki sitemde istikrarı sağlıyorum diğer sitem 3'ten 4 olmuştu. inanıyorumki önümüzdeki diğer güncelemede seo terimleride 3ten daha yüksek bir değer alacak...
Ayrıca sitemde bildiğim tüm seo tekniklerini uyguluyorum özgün içerikten vazgeçmiyorum. iki kelime yazacaksamda oturup kendim yazıyorum....