Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlarımın uğramadığı siteleri 2 - 3 olurken , benim hergün düzenli 3 - 4 özgün yazı girdiğim blogumda kıpırdanma yok. Olsun ben halimden memnunum , en azından işimi hakkıyla yaptığıma inanıyorum. Diğer insanlara haksızlık yaparak , hacklink kasarak pr5 olsam ne olur , olmasam ne olur ?
En önemlisi işini zevk alarak yapman , bunu da çok iyi yapıyorum. Bir dahaki güncellemeyi bekleyeceğiz artık.