Bende günde 3 - 4 tane özgün yazı giriyorum bloguma , yaklaşık 1 aylık olacak Pr0 hala. En azında 1 olmasını beklerdim , imzamdaki blog. Bakıyorum sitesinde 5 yazı olan arkadaşları pr2 - pr3 yapmışlar. Anlam veremedim açıkcası pek. Bir dahaki güncellemede daha iyi olur inşallah.