forumda bu şekilde çok yapan var. bence başarı değildir bu.
sanırım 2 sene once kış aylarındaki bi guncellemede 2 aylık sitem pr5 olmuştu..
benim bu yaptığımı başarı değil de şans olarak görüyorum sen de o şekilde gör bence;9