Konu
Tatil ve Turizm Teması
04-04-2010, 01:15:24
#2
cok_asi55
Evet tema hoşmuş, Temayı kullanacak arkadaş logonun altındaki mavi zemine bir manzarar fotosu atarsa hatta 6-7 foto atıp onları k-2'deki gibi slayt yaptırırsa çok güzel gider.